lördag 27 juni 2020

MAGISKA SOMMARKVÄLL




P i c k n i c k     p å    b y g g a n . . .
















































Vilka magiska sommarkvällar vi haft !

Igår åkte jag och min fina vän Ida ut till Hjälmaren .

Vi tänkte fota lite fina produkter för NORD by C och njuta lite på byggan av solnedgången.

Korgen packade med goda räkor , bröd o lite alkoholfritt bubbel .

Och så hade jag fixat en nybakt  rabarberkaka till efterrätt .

 Kvällen var varm , vattnet som en spegel och sällskapet det bästa.

Vi njöt av lugnet , maten , solen som dalade och småpratet .

Det blev en sådan kväll att minnas , 

stoppa i bakfickan och fiska upp i vinter när det är mörkt och kallt


Jag har bestämt mig för att njuta varje dag nu i sommar ,

och glöm inte 

Sommaren är här och nu !


K R A M 

_______________________



PS , filtar , kuddar , korgar , flaskor och annat hittar ni i min Nätbutik



°












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar